Recepční & Koordinátor/ka firemních eventů

  • Bucharova 1423/6, 158 00  Praha-Stodůlky, Česká republika
  • Administrativa, Marketing, Personalistika a HR
  • Práce na plný úvazek
  • Pozice je vhodná pro absolventy

COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky, a již přes 15 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Hledáme k sobě lidi, kteří hledají stabilního zaměstnavatele a dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižního ocenění od Člověka v tísni, Great Place To Work a Czech Superbrands 2020!

Co Tě na této pozici čeká?

Baví Tě různorodá práce a každodenní kontakt s lidmi? Máš dobré organizační schopnosti a kreativní nápady? Hledáme usměvavého/ou a proaktivního/í kolegu/yni, který/á má chuť se rozvíjet a doplní náš HR tým. Nabízíme Ti pozici, kde budeš mít na starost zajištění hladkého chodu recepce, organizaci různých firemních eventů, office management a budeš úzce spolupracovat s oddělením HR a interní komunikace.

RECEPCE A OFFICE MANAGEMENT:

  • Přijímání návštěv, telefonátů, komunikace s klienty a zajištění každodenních činností recepce společnosti
  • Zpracování příchozí a odchozí pošty
  • Administrativní podpora - ověřování smluv, zpracování datových zpráv a jiné
  • Office management - objednávky kancelářského materiálu, občerstvení, komunikace s externími dodavateli služeb a pronajímatelem kancelářských prostor
  • Příprava a realizace vstupního školení pro nové zaměstnance
  • Spolupráce v oblasti HR aktivit a projektů

ORGANIZACE FIREMNÍCH AKCÍ:

  • Zodpovědnost za organizaci firemních akcí (firemní večírky, interní akce, sportovní aktivity a charitativní akce)
  • Realizace a zajištění eventů na místě
  • Vytváření konceptu nových firemních akcí pro zaměstnance
  • Úzká spolupráce s interní komunikací při jejich realizaci
  • Vedení komunikace se zaměstnanci a externími dodavateli
  • Správa rozpočtu jednotlivých eventů a související administrativa

Čím nám uděláš radost?

  • SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • Minimálně 1 rok praxe v oblasti office managementu nebo organizování eventů
  • Výborná znalost českého jazyka, znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Energická osobnost s reprezentativním vystupováním
  • Kreativita a nadšení pro vytváření nových věcí

Na co se u nás můžeš těšit

  • Dobrou dostupnost MHD – moderní kancelář s novými prostory recepce společnosti přímo u metra Nové Butovice
  • Práce v neformální a příjemné pracovní atmosféře
  • Pestrost a různorodost pozice s možností přispět svými nápady
  • 5 týdnů dovolené
  • Kvartální finanční bonusy
  • Možnost využití home office
  • Jazykové kurzy v rámci pracovní doby (angličtina nebo francouzština)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč/den
  • Cafeteria benefity 500 Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
  • Odměna 10 000 Kč za úspěšné doporučení nového kolegy
  • Karta Multisport
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Skvělé firemní a charitativní akce

Pokud Tě pozice zaujala, budeme se těšit na Tvůj životopis!

Místo pracoviště

Bucharova 1423/6, 158 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Další pozice

loading

Všechny pozice

Proč do Cofidisu

Nápad každého se počítá

Možnost využití jazyků

Možnost oslovení nadřízeného

Práce mě baví

Přátelská a neformální atmosféra

Mezinárodní firma s tradicí

Zkušenost do života

Sportovní akce u nás i v zahraničí

Společnost, která pomáhá druhým

Týmový duch

Profesní a osobní rozvoj

Firemní akce

Více důvodů

Život v Cofidisu

Lucie Schvalování úvěrů

Mám možnost naučit se něco nového.

Karel Vymáhání pohledávek

Moje práce mi dává smysl.

Veronika Právní vymáhání

V Cofidisu mohu realizovat své nápady.

Ondra Marketing

Je to přátelská firma, která se stará o své zaměstnance.

Lucka Právní vymáhání

Cofidis mi poskytl skvělou pracovní příležitost a pomáhá mi se dále rozvíjet ve všech možných směrech.

Alice Interní komunikace

Líbí se mi, že mohu uplatňovat cizí jazyky a spoluvytvářet skvělou firemní kulturu.

Radek Ředitel rizika/servisu

Jsem rád, že se můžu podílet na rozvoji našich zaměstnanců a určovat směr, kam Cofidis jde.

Zuzka Schvalování úvěrů

Je tady přátelský kolektiv, spousta zajímavých akcí a navíc se aktivně účastníme charity.

Lucka Auto Business

Těší mě pozitivní atmosféra a vstřícný přístup nadřízených.

Jaké to tu je


Zpět nahoru