Naše organizace
Objevte naši společnost
Skupina Cofidis Participations má 9 poboček v Evropě a zaměstnává více jak 5000 zaměstnanců.
Cofidis v České republice:
15+
let na
českém trhu
českém trhu
140
zaměstnanců
1000+
partnerů
COFIDIS
Objevte, co se děje v naší společnosti z pohledu klienta i zaměstnance.
„Rád bych využil možnost sjednat si úvěr rychle a jednoduše online.“
ODDĚLENÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
V tomto oddělení zajišťujeme péči o klienta, řešíme jeho individuální potřeby a zodpovíme veškeré dotazy týkající se zřízení a čerpání úvěru.
- Poradce zákaznického servisu
- Poradce back office
- Specialista zákaznické zkušenosti
ZÍSKÁNÍ ÚVĚRU
„Nakupuji prostřednictvím obchodních partnerů Cofidisu a chci využít financování zboží na splátky.“
OBCHODNÍ ODDĚLENÍ
Zajišťujeme budování a rozvoj obchodních vztahů s našimi partnery. Obchodní síť umožňuje zprostředkovat financování automobilů i spotřebního zboží.
- Vedoucí obchodního týmu
- Regionální obchodní manažer
- Key Account Manager
- Produktový manažer
- Specialista podpory prodeje
PŘIJETÍ ŽÁDOSTI O ÚVĚR
AKCEPTAČNÍ ODDĚLENÍ A ODDĚLENÍ KLIENTSKÉHO RIZIKA
Zde posuzujeme a následně vyhodnocujeme jednotlivé žádosti o úvěr, řešíme jejich financování a to vše z pohledu zodpovědného úvěrování. Zabýváme se také řízením úvěrových rizik.
- Poradce oddělení Akceptace
- Administrátor oddělení Akceptace
- Poradce posouzení auto úvěrů
- Specialista zákaznického rizika
ČERPÁNÍ ÚVĚRU
ZÁKAZNICKÁ PÉČE A VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK
Našeho zákazníka provázíme po celou dobu čerpání úvěru. Nabízíme možnosti nových produktů a jsme našim klientům k dispozici pro jakékoli dotazy. Stejně tak se snažíme najít řešení v případě potíží s úhradou splátek úvěru.
- Poradce zákaznického servisu (příchozí a odchozí linka)
- Poradce vymáhání pohledávek
- Právní vymáhání
MANAGEMENT A ADMINISTRATIVA
Ve vedení společnosti stojí jednatel spolu s řediteli jednotlivých oddělení, kteří připravují firemní strategii a společně s dalšími odděleními se podílí na rozvoji podnikání, pečují o zaměstnance a zajišťují veškeré další činnosti nezbytné pro naše fungování.
MARKETINGOVÉ ODDĚLENÍ
Definujeme marketingový plán, staráme se o budování značky a související marketingové akce a CRM kampaně. Navrhujeme nové produkty a informujeme naše zákazníky o aktuálních novinkách.
- Brand manager
- Marketingový specialista
- Produktový specialista
- Kampaňový manažer
- Datový specialista
ODDĚLENÍ IT, PROJEKTŮ, ORGANIZACE A DATOVÉ ANALYTIKY
Celý tento tým má na starosti IT podporu, práci s daty, optimalizaci procesů a zajišťuje organizaci nových projektů.
- IT specialista
- Vývojový analytik
- Projektový manažer
- Datový analytik
- Business analytik a specialista optimalizace procesů
ODDĚLENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ A INTERNÍ KOMUNIKACE
Pečujeme o naše zaměstnance, pořádáme skvělé firemní akce, pomáháme vytvářet firemní kulturu a pravidelně informujeme naše kolegy o novinkách prostřednictvím interní komunikace.
- HR specialista administrativy a odměňování
- HR specialista náboru
- Specialista interní komunikace
- Recepční a koordinátor eventů
FINANČNÍ ODDĚLENÍ
Má klíčovou úlohu v oblasti finančního řízení společnosti. Zodpovídá za plánování, rozpočtování, controlling, vedení účetnictví a oblast platebního styku.
- Účetní
- Specialista treasury
- Finanční kontrolor
RISK MANAGEMENT A PRÁVNÍ ODDĚLENÍ
Naše oddělení Risk managementu zastřešuje oblast compliance, interního auditu, operačních rizik, bojuje proti podvodům a zajišťuje dodržení zákonných podmínek ČNB. Právník zajišťuje komplexní služby pro naši podnikatelskou činnost včetně přípravy smluvní dokumentace.
- Právník
- Risk manažer
- Specialista prevence praní špinavých peněz
- Specialista operačních rizik