Vedoucí zákaznického servisu
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky, a již přes 15 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Hledáme k sobě lidi, kteří hledají stabilního zaměstnavatele a dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižního ocenění od Člověka v tísni, Great Place To Work a Czech Superbrands 2020!
CO TĚ NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
- Vedení a rozvoj týmů poradců (odd. Telesales, Příchozí linka, Back Office, interní trenéři a externí call centrum)
- Budeš aktivně přispívat k pozitivní atmosféře v týmu a v nezbytném případě uděláš vše potřebné pro její zvýšení
- Spoluúčast na projektech, jdoucích napříč společností, jako projektový manažer
- Při realizaci zadaných projektů a úkolů budeš jednat v zastoupení společnosti s externími společnostmi
- Zodpovědnost za existenci procesů zaměřených na minimalizaci rizik při zajišťování svých činností
- Budeš přispívat k implementaci politiky jednání s klientem, schválené výkonným managementem
- Garantuješ respektování pravidel a procesů definovaných v manuálech
- Garantuješ respektování definované produktivity (úroveň služeb, telefonní účinnost, převedení
- Zodpovědnost za dodržování stanovených cílů (Service levelů) v jednotlivých částech oddělení
- Zajišťování kvality i kapacity externího call centra, proškolení a přístup do našich systémů v případě potřeby
- Zodpovědnost za implementaci nástrojů CX (customer experience), řídí CX specialistu tak, aby se NPS (net promoter score) pokud možno zvyšoval, ale hlavně aby se úroveň zákaznické spokojenosti nezhoršovala
JAK BY MĚL VYPADAT TVŮJ PROFIL?
- VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
- Prokazatelné zkušenosti s vedením lidí minimálně 2 roky
- Znalost trhu spotřebitelských úvěrů v ČR včetně legislativních nařízení a pravidel je vítána
- Schopnost plynně komunikovat a prezentovat v anglickém jazyce/Znalost francouzského jazyka je velkou výhodou
- Výborné manažerské, organizační a prezentační schopnosti
- Analytické a koncepční myšlení
- Schopnost dělat samostatná rozhodnutí
- Přátelská a proaktivní osobnost
NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?
- Manažerskou pozici s možností odborného růstu
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Dobrou dostupnost MHD – kanceláře přímo u metra Nové Butovice
- Zajímavé finanční bonusy
- Možnost využití práce z domova
- Výběr odborných školení dle vlastních preferencí
- Jazykové kurzy v rámci pracovní doby (angličtina nebo francouzština)
- Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
Pokud Tě pozice zaujala, budeme se těšit na Tvůj životopis!
Místo pracoviště
Bucharova 1423/6, 158 00 Praha-Stodůlky, Česká republika
Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek
Proč do Cofidisu
Život v Cofidisu
Napsat dotaz
Náš HR tým vám rád zodpoví jakékoli dotazy týkající se pracovních pozic, naší firemní kultury nebo cokoli dalšího, co vás o Cofidisu zajímá. Naši odpověď vám zašleme na vámi uvedený e-mail co nejdříve to bude možné. Děkujeme a těšíme se na váš dotaz !
Vámi poskytnuté osobní údaje považujeme za důvěrné a jsou zpracovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) pro účely zpětného kontaktování a vyřízení Vašeho dotazu a jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou, maximálně po dobu 1 měsíce ode dne vyřízení Vašeho dotazu.